.:* ترش *:.

(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ب.ر.ن.ا)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)

.:* ترش *:.

(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ب.ر.ن.ا)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)(ترش)

میدانم...

من می دانم؛

می دانم روزی از کوچه دلتنگی هایم گذر خواهی کرد.

من آن روز٬ کوچه را با اشک هایم آب خواهم داد تا؛

بوی خوش آمدن یار همه را با خبر کند؛

و به انتظار دیرینه ی من پایان دهد.

من تو را٬ عشقت را٬ حتی دوست نداشتن هایت را٬ در سینه ام٬ در خیالم و در روحم حبس خواهم کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
تینا وامین 21 - مهر‌ماه - 1385 ساعت 00:11 http://www.zolaleeshgh.blogfa.com


If one day you feel like crying.. call me
i don't promise you that I will make you laugh,
But I can cry with you

If one day you want to run away..
Don't be afraid to call me.
I don't promise to ask you to stay,
But I can run with you.

If one day you don't want to listen to anybody,
Call me..
I promise to be very quiet.

But,
If one day you call
and there is no answer..

Come fast to see me,
Perhaps I need you

الهه 8 - آبان‌ماه - 1385 ساعت 00:52 http://www.geledaram.persianblog.com/

زندگی بدون عشق همچون درختی است بدون شکوفه و میوه ، عشق بدون زیبایی همچون گلی است بدون بو و میوه ای بدون دانه ، زندگی و عشق و ریبایی سه اصل در یک ذات مستقل و مطلق اند که نه تغییرپذیرند و نه جدایی پدیر.

سلام . خوبی؟؟؟
شنیدی بامعرفت ها رو میخوان جمع کنن مواظب خودت باش!!!
پیش ما بیا

الهه 8 - آبان‌ماه - 1385 ساعت 00:53

نظرای من کی تایید میشه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد